Reklamacje
Towar który posiada wadę lub okazał się niezgodny z zamówieniem należy odesłać wypełniając formularz reklamacji po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie (opcja przypomnienia hasła po podaniu adresu e-mail użytego w zamówieniu) lub wypełniając formularz poniżej.
Przesyłkę należy przesłać na adres podany poniżej:
Oczywiście w takich przypadkach prosimy o kontakt: sklep@merits.pl lub telefonicznie 607440781.
MERITS.PL
F.H. Elegant Waldemar Dubaj
37-200 Przeworsk
ul. Wiejska 95
Aby wysłać przedmiot do naszej siedziby można skorzystać z oferowanych przez nas zwrotów poprzez Paczkomat InPost. Opcja ta dostępna jest po zalogowaniu się na swoje konto w merits.pl. W razie chęci wygenerowania reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt. Dokonamy wszelkich starań aby rozwiązać problem.
Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Do 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrujemy wszelkie reklamacje o których Klienci zostaną poinformowani.