Reklamacje

Towar króry posiada wadę lub okazał się niezgodny z zamówieniem należy odesłać wypełniając formularz reklamacji:
Przesyłkę należy przesłać na adres: 

MERITS.PL
F.H. Elegant Waldemar Dubaj

37-200 Przeworsk
ul. Rynek 10

FORMULARZ REKLAMACJI 

Aby wysłać przedmiot do naszej siedziby można skorzystać z oferowanych przez nas zwrotów z Pocztą Polską. 
Procedura tej możliwości wysyłki opisana jest dokładnie w linku poniżej.

Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Do 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrujemy wszelkie reklamacje o których Klienci zostaną poinformowani.

KREATOR WYSYŁKI ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel