Reklamacje

Towar który posiada wadę lub okazał się niezgodny z zamówieniem należy odesłać wypełniając formularz reklamacji po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie (opcja przypomnienia hasła po podaniu adresu e-mail użytego w zamówieniu) lub wypełniając formularz poniżej. 
Przesyłkę należy przesłać na adres podany poniżej: 

Oczywiście w takich przypadkach prosimy o kontakt: sklep@merits.pl lub telefonicznie 607440781. 

MERITS.PL
F.H. Elegant Waldemar Dubaj

37-200 Przeworsk
ul. Wiejska 95

FORMULARZ REKLAMACJI 

Aby wysłać przedmiot do naszej siedziby można skorzystać z oferowanych przez nas zwrotów poprzez Paczkomat InPost. Opcja ta dostępna jest po zalogowaniu się na swoje konto w merits.pl. W razie chęci wygenerowania reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt. Dokonamy wszelkich starań aby rozwiązać problem. 


Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Do 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrujemy wszelkie reklamacje o których Klienci zostaną poinformowani.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel